Assalam'ualaikum

welcome to my blog..! Be nice here. No hash words or i'll call my superman to kill you Do explore my blog to know more about me...


//Sweet diary
Wednesday 7 August 2013 • 00:31 • 0 Sweet hearts







tak sangka yee 
malam nie our last terawihh
sob2..
untung larh sapa2 yang bleh join
aden nie duduk kat umah menghadap laptob jerr kerja











 p/s : please don't be like me :) 












bukan ana tak mau join
terawih first pon kat sekolah
sapalah nak bawak ana pi solat terawih kat masjid
sorang2??!!
hye2 bye2 la
silap2 hari bulan kena tinggai kat masjid sorang2











bila nak raya nie para wanita tak kira muda,tua sekalian sibuk le mengemas rumah ye kan
agree??
kita geng lahh
sampaikan kena marah dengan mak sebab asyik menhadap komputer jaa
sorry mom..
I need a rest *sympathetic face
biasalah orang perempuan
asal nampak jee goyang kaki
kena balun malas buat kerja rumah
asyik2 kena marah *especially abang2 ana yang ter'chenta'










 










tapi 
ana happy hari nie sebab hari nie lengkap satu family ana berbuka sama2..
semua abang2 ana yang dirindui pulang ke pangkuan ana *acece ter-formal pulak














psstt wanna know something
hari tu ana dapat surat 'cinta' dari abang ana yang sorang niee












alkisahnya
satu hari nie ana tengah buat folio geografi kat laptob
then mak ana panggil suruh tolong dekat dapuq
pastu adik ana nie asyik suruh ana tengok something 
ngee~~ 
after tolong mak dekat dapuq....
ana pon dengan niat suci murni nak habiskan assigment yang tertangguh tu
jeng2..











terpapar jelas surat 'chenta' nie dekat skrin laptob

Hai.Nama saya Anis.Saya sangat sangat malas.Memasak pun saya tak tahu.Baru-baru ini saya telah masak baju ayah saya bukan masak telur goreng.Terima kasih kepada saya, mak sudah tidak boleh guna kuali kecil untuk memasak telur.Seperkara lagi saya suka Korea.Dasar minah tak sedar diri kan?Ishh,apalah depa niii..









=='








hampeh betoi
boleh judge orang
nobody perfect right!!
memang salah ana pon * innocent face 





anyway ana nak ucapkan




 





:) 














0 Comments posted :

Post a Comment


Follow or leave ?



Chatting Here


Don't use harsh word
Put your blog url

SHOUTBOX CODE HERE
Post history





Template By: Kawaii Lady
Reedit by : Anis Wahida
Some stuff: